Service & Klachten
Verzendinformatie
Wij versturen onze cocktails in stijlvolle dozen. Deze dozen passen niet door de brievenbus. Hier hebben we bewust voor gekozen aangezien alcohol in een brievenbusdoosje versturen verboden is sinds 2021 (lees meer).
Wanneer wordt de cocktailbox bezorgd?
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Maar je kan natuurlijk ook een andere verzenddatum selecteren. Zo is het dus mogelijk om jouw bestelling ver in het voren te plannen.
De cocktailpakketten worden per pakketpost verzonden via de PostNL. In 95% van de gevallen leveren zij alles netjes de volgende werkdag, maar helaas komt vertraging soms ook voor (vooral in drukke tijden!).
Omdat wij hier geen invloed op hebben, kunnen wij geen bezorgdag garanderen. Wil je zeker weten dat jouw cocktailpakket op tijd aankomt? Bestel dan een aantal dagen vooruit.
Bezorgschema in Nederland:
LET OP: in tijden van corona (COVID19) en bijbehorende maatregelen, is onderstaand schema niet actueel. De bezorging duurt steeds vaker 2 of meerdere dagen.
Besteld voor 16.00 uur op: |
Verzonden: |
Bezorgd: |
Maandag |
Maandag |
Dinsdag (kleine kans op woensdag) |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag (kleine kans op donderdag) |
Woensdag |
Woensdag |
Donderdag (kleine kans op vrijdag) |
Donderdag |
Donderdag |
Vrijdag (kleine kans op zaterdag) |
Vrijdag |
Vrijdag |
Zaterdag (kleine kans op maandag) |
De bezorgtijd is afhankelijk van de tijd waarop de postbode de brievenbuspost bezorgt in een wijk.
Dient de ontvanger thuis te zijn?
Degene die het cocktail pakket aanneemt, dient te tekenen voor ontvangst. Dit hoeft overigens niet per se degene te zijn voor wie de cocktails bedoeld zijn. Dit dient wel ten allen tijden iemand van 18 jaar of ouder te zijn. Is er niemand thuis? Dan wordt de cocktailbox afgegeven bij de buren of een PostNL-punt in de buurt. Je ontvangt dan een kaartje in je brievenbus met een 'niet-thuiscode'.
Klachten & retourneren
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om een klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Wil je je cocktailbox terugsturen? Dat kan. Vanaf de dag van ontvangst heb je 14 dagen de tijd om jouw retour aan te melden. In die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van je koop. Vervolgens heb je wederom 14 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen. Wij betalen je aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 weer terug wanneer we de cocktailbox weer hebben ontvangen. Let op; de kosten van de retourzending zijn voor jou. Raadpleeg voor de exacte tarieven hiervoor de website van je vervoerder.
Wil je je cocktailbox terugsturen? Vul dan het modelformulier herroeping in en mail deze naar [email protected]